//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch over image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.:D


LISTEN!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Munira
Others:   



semangat yang hilang.....?

Tak tahu nak mula dari mana. Tapi terlalu banyak yang aku sendiri lalui sepanjang sem ni, sem yang paling mencabar untuk aku dan kawan2 seperjuangan aku, ada manis ada pahitnya. ade gembira,  ade sedihnya. ada naik ade turunnya. Perkataan yang paling tepat adalah, sebenarnya aku terlalu penat, dari segi fizikal, rohani,spiritual dan mental terutamanya,

Aku ni spesies kalau tertekan tak boleh nak cover, muka ni tak pandai menyimpan rahsia tuannya. ya aku penat . aku tahu ini semua akan dikatakan normal oleh orang sekeliling untuk mengatakan ini adalah student life . assignment terlalu byk, test, quiz, homework dan paling menyedihkan aku tak mampu untuk membahagikan masa untuk minat yang baru aku ceburi dek kekangan masa yg lebih menuntut untuk aku fokus pada tujuan sebenar aku bertapak di bumi Terengganu ini.

Debat maafkan aku, aku bukan lupakan kau, cuma ada yang lebih utama untuk aku fokuskan, setiap sem aku melihat pointer aku yang semakin tidak selesa berada di zon selamat . setakat cukup2 makan untuk dikategorikan sebagai dekan,  memang lah menuntut ilmu itu bukan pointer yg seharusnya aku kejar, tapi untuk menggapai cita2 utama aku, itu menjadi perkara utama untuk aku utamakan.

jangan pernah samakan aku dengan pendebat yang lain yang mampu membahagi masa dgn baik. aku lain, mereka lain, namun itu bukan alasan untuk aku tak mencuba untuk menyeimbangkan kedua2 amanah besar ni, entah, aku cuba, mungkin belum mencuba seperti mereka, masih belum terlambat, aku sedih dengan komitmen aku yang semakin hari semakin teruk dgn kau wahai debat, maafkan aku abg syemi, maafkan aku abg wan, maafkan aku kak yatun, perasaan serba salah yang menggunung ni semakin lama semakin menebal dalam diri. sekarang skill debat aku pon dah berkarat, :( . tanggungjawab yang sepatutnya aku galas tidak dijalankan dengan baik. aku tak tahu lah apa yg aku mampu buat :( semakin down, semangat, mana kau, ?