//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch over image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.:D


LISTEN!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Munira
Others:   



Maafkan

Aku tak tahu nak mula dari mana, nak luah macam mana.
Mungkin aku patut ditampar.
Aku mintak maaf sangat kepada family koubm atas komitmen yang makin ke laut.
Aku tak tahu kenapa aku tak nak teruskan apa yang aku pernah perjuangkan dulu.
Aku tak tahu nak luah macam mana, tak tahu.
Tak tahu patut luah kan kat sape
aku sendiri tak tahu kenapa aku macam ni,
Masalah kecelaruan minda aku kira yg tak boleh dijadikan alasan untuk kenapa aku nak berhenti sebenarnya. Entahlah
Mungkin aku sememangnya layak ditampar.
Entah.
Ape yang aku rasa sekarang ni
Aku perlukan masa
Aku nak menjauhkan diri
Aku nak menyepikan diri
aku penat
Aku sedih
Aku tak tahu kenapa..
Maaf
Atas alasan yang mintak penampar ni.