//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch over image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome.:D


LISTEN!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Munira
Others:   



2015

2015 merupakan tahun paling perit untuk aku. Hidup aku jadi tak tentu hala.
Tapi tahun 2015 juga merupakan tahun yang membawa aku kepada satu titik perubahan.
Kisah percintaan sendiri yang kecundang, melihat teman-teman rapat aku juga kecundang dengan kisah cinta sendiri. Tapi semua itu membawa kami terus kepada kehidupan baru. Menjadikan aku lebih berani untuk melangkah lebih jauh dalam kepuasan diri sendiri. Pelbagai dugaan aku tempuh sepanjang 2015. Ingatan aku masih jelas dengan semua itu. bermula dengan cerita cinta yang kecundang, menjadi gian bermain coc (which has many good sides), akademik yang tidak memberansangkan, kemalangan, dsb. Tapi ada hikmah di sebalik semua ini..